Teknoloji

KRAFTON, 2023’ün İlk Yarısında 702,02 Milyon ABD Doları Satış Yapacağını Açıkladı!

 
Kore Uluslararası Finansal Raporlama Standartları’na (K-IFRS) göre KRAFTON, 2023’ün ilk yarısında kümülatif satışlarını 925,7 milyar KRW (702,02 Milyon ABD Doları), işletme kârını (OP) 414,5 milyar KRW (314,3 Milyon ABD Doları) olarak bildirdi. ) ve net kar (NP) 395,7 milyar (300M USD) KRW olarak gerçekleşti. KRAFTON, mevsimsel düşük ciro etkileri nedeniyle bu yıl maliyetleri düşürme çabalarına devam etmesine rağmen, şirket 387,1 milyar KRW (293,6 Milyon $) ikinci çeyrek satışları, 131,5 milyar KRW (99,7 Milyon $) işletme karı (OP) gördü ve net kar kaydetti (NP) 128,5 milyar KRW (97,4 milyon ABD doları).
 
Yılın ilk yarısında PUBG: BATTLEGROUNDS PC/konsol, Normal Maç iyileştirmeleri, Geri Çağırma Sisteminin eklenmesi, klan sistemi sürümü ve Arcade sistemi yenilemesi gibi çeşitli güncellemelerle oyunun canlı hizmetini sürdürme yolunda değerli adımlar attı. Oyun ücretsiz olduktan sonra bile aylık 2 milyondan fazla kullanıcı istikrarlı bir şekilde oyuna katılmaya devam etti. Yılın ikinci yarısında PUBG: BATTLEGROUNDS, kullanıcılara yeni bir IP ve işbirliği ve yeni bir harita da dahil olmak üzere pek çok yeni içerik sunacak.
 
 
 
PUBG MOBILE ayrıca iki ayda bir gelen yenilenen Royale Pass sistemi ile istikrarlı satışlar elde etti. Özellikle BATTLEGROUNDS MOBILE INDIA (BGMI), Mayıs ayında yeniden hizmete girdi ve Hindistan bölgesinden trafik kazanmaya devam ediyor. Yılın ikinci yarısında ise hem Hindistan için yerelleştirilmiş içerikler oyuna eklenecek hem de büyük ölçekli espor etkinlikleriyle Hindistan pazarına daha fazla odaklanılacak. Ağustos ayının başında global pazara tanıtılan Defence Derby, kullanıcılardan olumlu yorumlar alarak başarılı geçti.
 
“Scale-Up the Creative” stratejisiyle KRAFTON, oyun geliştirme ve yayıncılıkta kendini ileriye taşımaya devam ediyor. KRAFTON ve 11 bağımsız stüdyosu şu anda “The Bird That Drinks Tears”, “Project Black Budget” ve “Project Gold Rush” gibi projeler de dahil olmak üzere 20’den fazla yeni oyun üzerinde çalışıyor. Şirket, ekosistemini genişletmek amacıyla yeni oyun fikirlerine odaklanan “The Creative” adlı bir sistemi de tanıttı. KRAFTON ayrıca benzersiz ve yepyeni fikirleri keşfetmek için yerli ve yabancı stüdyolara yatırım yaparak şirketin gelecekteki büyümesini desteklemektedir. Ayrıca KRAFTON, günlük operasyonlarında yeni oyun mekaniklerini keşfetmek ve üretim verimliliğini artırmak için derin öğrenme teknolojisini kullanıyor. Derin öğrenme teknolojisi, yıl sonunda yumuşak lansmanı planlanan açık dünya UGC platformu Migaloo’ya da uygulanacak.
 
 
 
basın bülteni

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu